20130727

5. We were the kings and queens of promise

(C) Caudire, Maudlaisy

– A tak właściwie, co oznacza treść tego egzorcyzmu?
– Idź stąd i wychędoż się sam.
~A. Sapkowski, Ostatnie życzenie.


Witam, witam!
Jestem w Białystoku, w swojej malutkiej wsi. O wiele lepiej się czuję, odpoczywam i humor mam ostatnio naprawdę dobry. Wcale nie spieszy mi się, by znowu wyjeżdżać. Ostatnio miałam tylko przykrą styczność z wiśniami i do dzisiaj odrastają mi paznokcie.

Ktoś mnie pytał w komentarzach pod ostatnią notką jak zrobić podobny efekt menu, etykiet i archiwum. To bardzo proste. Nie chcę was zanudzać, więc odsyłam na Maudlaisy, gdzie Caudire opisała co i jak.

Nagłówki
 

C'ya! Dobrych wakacji!

3 komentarze:

  1. Witaj!
    Twój blog został przyjęty do naszego katalogu. Gratulujemy! Od teraz możesz korzystać z przywilejów jakie daje członkostwo w naszym gronie.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiśnia Team! Ja też miałam niezbyt spotkanie z nimi :P A co do prac. Pierwszy nagłówek nie za bardzo mi się podoba - proszę nie bij! - jak dla mnie za dużo napaćkane, no tych napisów prawie wcale nie widać. Drugi zaś ma taką 'przymuloną' kolorystykę. Może jakiś gradient by załatwił sprawę.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, jasne! Team złamanych paznokci!
      Prace robiłam trochę na odwal, byleby tylko coś wrzucić. W sumie, z tym gradientem to nie taki zły pomysł, a szczególnie dlatego, że ostatnio nie mogę pobierać żadnych koloryzacji i muszę nad wszystkim kombinować sama ;p
      również pozdrawiam :3

      Usuń