15 lipca 2013

4. back to Summer Paradise with you

   
(c) Lumaniner, Angryahri.
Poprzez Mglistych Gór dotkliwy chłód
Ku głębi lochów i starych grót
Wyruszyć nam trzeba nim świt nadejdzie
A dawno zapomniany skarb naszym będzie 

Sosny trzaskały na wysokości
Wiatry jęczały pośród ciemności
Szkarłat ognia się rozprzestrzeniał
Niczym pochodnie płonęły drzewa
~J. R. R. Tolkien, Hobbit, czyli tam i z powrotem.

Cześć, cześć! Dzisiaj mam ochotę wprowadzić na tego bloga wakacyjny nastrój, mimo że od paru dni leżę chora. To się nazywa optymizm, nieprawdaż?
Co myślicie o nowym szablonie?

Nagłówek dla ღ вιттєяѕωєєт †:


ikony:
   
strasznie mi się podobają. A szczególnie te śliczne, optymistyczne kolorki.

wolne:
będzie mi miło, jeśli zechcecie skomentować.

12 komentarzy:

  1. Nowy szablon główny! Bardzo ładny i te kolory - takie odświeżające. Najlepszy szablon wolny to ten ostatni, choć drugi także jest ładny. Pierwszy ma dziwną kolorystykę, jak dla mnie jest trochę za jaskrawa.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten nagłówek jest po prostu boski. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia <33 A drugi wolny po prostu genialny :)
    Mi też bardzo spodobał się nowy główny, taki pozytywny *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się Tobie podoba. I dziękuję. < 3

      Usuń
  3. Ja zechcę skomentować ;) Po pierwsze to życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Nagłówek w pierwszym szablonie jest obłędny - bardzo, bardzo mi się podoba ;) Ogólnie szablony są fajne ;) Jeżeli chodzi o całą ich kompozycję to drugi to mój faworyt ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się nigdy na Tobie nie zawiodłam, tak teraz się to stało :(
    Jak mogłaś nie powiedzieć, że już publikujesz? :(
    DO WSZYSTKICH CZYTAJĄCYCH:
    Byłam fanką jej szablonów zanim je zobaczyliście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stella! :O Ty, Tutaj?! :O Jak tu trafiłaś? XD

      Usuń
    2. Przypadkowo dałam jej linka, ups

      Usuń
  5. UWAGA! PILNIE potrzebna pomoc dla małego Żelika! Piesek natychmiast potrzebuje domu tymczasowego, ma tylne łapki sparaliżowane(porusza się na wózku) – to wynik ludzkiej głupoty, której doznał w przeszłości. Jednak są rokowania, że piesek będzie chodził! Póki co maluch pilnie potrzebuje opieki – w innym wypadku zostanie uśpiony! Jego dotychczasowi opiekunowie zapewniają środki na leczenie oraz karmę – CHODZI TYLKO O DOM I MIŁOŚĆ! Prosimy o kontakt na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o646-pilnie-poszukiwany-dom-dla.html ! Jeżeli nie możesz dać psiakowi domu, podaj tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych – MAMY TYLKO 13 DNI!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog, dodam do linkow :D
    podoba mi sie twoj szablon, i czy moglabnym lczyc na twoja pomoc jesli chodz o css? powiedz jk zrobic takie menu i w ten sam sposob etykiety i archiwum ? : ) bylabym wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy