20130626

2. Break, away from everything

mj8.png xqi7.png o6e.png cxk.png
(C) Frigg, Shimmyshame.
Co tu się zmieniło? Chyba szczególnie wygląd. Blog przeszedł kompletną metamorfozę. Lovvka i ja jednak nie piszemy razem. Od jakiegoś czasu Lunedolly to mój własny, graficzny kącik. 

Rok się kończy, wakacje tuż, tuż. Czekałam na to tyle czasu. Wreszcie można będzie spędzić pół dnia na komputerze grając w Assassina. Wreszcie można będzie przez chwile zapomnieć. 

Wolny
Podgląd / Pobierz

Stocki z modelkami
   
  
  

Nagłówki
 

Sygnatury

nie wiem, jak to zrobiłam, ale uwielbiam! :D

Znowu skromnie, ale strasznie spinałam tyłek z notką. Co chcecie w następnej?

5 komentarzy:

  1. Ten niebieski nagłówek... Nie wiem, co mi się tak w nim ubzdurało, ale te kolory są tak hipnotyzujące, nawet psychodeliczne... Są mega! <3

    Bardzo Cię przepraszam za to zaniedbanie blogowych obowiązków :C Nie mam czasu nawet dla siebie, w dodatku to są moje ostatnie dni w tym kraju... :C Jestem strasznie zabiegana :C Przykro mi, że na TC nie ma nic nowego. Po prostu nie daję rady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest już w spisie. Został dodany podczas ostatniej aktualizacji. ; )

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, jaki świetny szablon! Jest taki magiczny... <3 O nagłówkach nie wspomnę, odwaliłaś kawał dobre roboty! :) Dodaję do odwiedzanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak właśnie - Sapkowski. Lowe Wiedźmin! Mimo, że przeczytałam dopiero jeden tom z opowiadaniami tejże cudownej Sagi ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę pochwalić za wygląd bloga :)
    Zdecydowanie bardziej mi się podoba obecny szablon :D

    Co do notki. Szablon... prosty, ale ładny :D Sygnatury też są piękne :D Aż nie mogę oderwać oczu od tego wszystkiego ;3

    Może byś spróbowała zrobić jakieś szablony z żywiołami? :)
    To może być z lekka trudne, ale z Twoim talentem do tego wszystkiego, obstawiam, że wyjdzie rewelacyjnie ;d

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń