20130613

1. You Very Own Lullaby

(C) Carllton, Breatherain.
-Co robisz?
-Piję
-Dlaczego?
-Żeby zapomnieć.
-Co zapomnieć? 
-Że mi wstyd.
-Wstyd czego?
-Że piję.  
Hey, Hi, Hello! Z przyjemnością mogę ogłosić oficjalne otwarcie Lunedolly!
Na imię mi Basia, lecz tak bardzo go nie cierpię, że ostatnio wszystkim każę nazywać się Madzia. Drugie imię zawsze lepsze od pierwszego, nie?
Drugą autorką bloga jest Natalia- na pewno znana wam z nicku Lovvka.

"Znana"? Ale komu?
Dobra, może znana, ale tylko Tobie! Hahahah! :D
Dobra, dzisiaj wam coś przygotowałyśmy ;D Tak, oficjalne otwarcie LD :) Kurczę, dziękuję Vain, że mnie tu "przyjęła" ;)

Szablony Wolne

Pobierz
Inspirowany szablonem głównym z the-spiral-graphic. Kocham Jokera. < 3

Pobierz / Nagłówek
Uroczy, prawda?

Sygnatury (moje pierwsze, proszę o wyrozumiałość)
 
  
to w sumie tyle. Taka skromna notka na początek. Piszcie, co wam się podoba, a co nie.
xx,
Vain.

4 komentarze:

  1. Witam serdecznie i życzę weny, rozwoju umiejętności no i wytrwałości :)Dwie pierwsze sygnaturki są naprawdę śliczne. Zupełnie nie widać, że są to Twoje pierwsze. Dziękuję za wklejenie bannera :)

    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy serdecznie w świecie Katalogu Graficznego.
    Jeżeli widzisz ten komentarz na swoim blogu, to znaczy, że pomyślnie dostałaś się do naszej załogi.
    Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie owocna. Pamiętaj, że wszelkie ogłoszenia możesz zamieszczać na naszym blogu za pośrednictwem komentarzy, a autorki zmienią je w notki.
    Chcemy również poinformować, że na naszym katalogu odbywa się konkurs. Niestety nie będziesz mogła brać w nim udziału. Ubolewamy, jednak konkurs już ruszył - nie chcemy zmieniać zasad. Mamy nadzieję, że kolejna edycja tego konkursu będzie dla Ciebie bardziej owocna.
    W razie jakichkolwiek pytań lub próśb prosimy uprzejmie o dodanie stosownego komentarza.
    Pozdrowienia,
    Katalog Graficzny ~ shammy
    PS: piękne sygnaturki, zgadzam się z Carr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i oryginalna nie będę, bo napiszę to samo, co zostało napisane powyżej - te sygnatury są świetne i kompletnie nie wyglądają na pierwsze, jakie robiłaś! Są super <3 Co do szablonów - ten pierwszy ma niebiański nagłówek, ten drugi zaś... Świetny, tylko czemu taki straszny? :p No ale to akurat moja wina, że jestem tchórz xD A panda jest genialna! <3
    Po pierwsze - chcę już nowy post.
    Po drugie - czemu ten blog jeszcze nie widnieje u mnie w linkach, w elicie? Czemu nikt mnie za to nie wyzywa, hę? :3
    Pozdrawiam serdecznie! <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovvka znana np. mi :P Pierwszy szablon mnie oczarował, nieziemski :D Sygnaturki są świetne, a jeżeli są pierwsze to już mistrzowsto! Druga to mój faworyt ;) Tak, no cóż, to ja już czekam na kolejną notkę ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego blogowania dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń