20140516

42. No escape from the truth and the weight of it all

(c) Moje
Witajcie. Jak się czujecie? U mnie w Belgii robi się coraz cieplej, pogoda jest przyjemna, aż ma się ochotę wyjść i zrobić długi spacer. 13 czerwca Lunedolly będzie obchodzić swoje pierwsze urodziny. Nie przewiduję żadnej wielkiej imprezy, będzie tylko trochę bardziej obszerniejsza notka. Zaczynam także robić graficzne zapasy na wakacje. W Polsce nie będę często wchodzić na komputer, ot tylko tyle, by opublikować notkę. 

Dzisiaj dość skromnie. Sygnatura, z której jestem zadowolona i sześć nagłówków, z czego najbardziej podobają mi się pierwszy i ostatni. 



8 komentarzy:

  1. Wszystkie nagłówki są świetnie, w Twoim stylu. Nie potrafię wskazać, który urzekł mnie najbardziej, ale jeśli już miałabym wybierać, to najbardziej podoba mi się 2 za kolorki, 3 za mrok (*-*) i ostatnio, bo wilczek ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Szlagg...
    Nie jestem pierwsza.
    Dobra do rzeczy wszystko jest prześliczne *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne *O* najbardziej podoba mi się ten pierwszy i 2 od końca BOSKIE (a mojemu 8 letniemu bratu ten z wilkiem xD) Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace! Wszystkie nagłówki są świetne! Ale najbardziej zaintrygował mnie ostatni. Rzadko kiedy można zobaczyć prace bez ludzi, a co dopiero z takim wilczkiem :)
    Sygnaturka też cudowna <3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są boskie <3
    Mi też się najbardziej podoba pierwszy i ostatni *.* Cudeńka.
    Informuję, że pobieram tekstury z notek:
    -35. Oh I can ease you of your pain, Feel you give me love again | Impreza Graficzna,
    -16.They just may run away from you,
    -18. Call the doc, I must be sick, better get me my medicine,
    i stocki z 13. Should I trust my heart or my head?
    xoxo

    [sleepinrain]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sygnaturka :) To właśnie ona jest moim faworytem z tego postu. A co do nagłówków, to jak zwykle jest dużo do podziwiania :D Najlepszy to ten z wilkiem i drugi.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. A może by tak porozmawiać?
    mina.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje nagłówki i grające w nich kolory. Chciałbym kiedyś zobaczyć coś od Ciebie wykonane w formacie PSD

    OdpowiedzUsuń