24 grudnia 2013

22. Are you hanging up your stocking on the wall?

   
(c) Moje, bo mi się nie chciało szukać.
No i jak widzicie, notka na Wigilię! Nie mam czasu, by pisać sensownych życzeń, rodzina wzywa, wiecie, jak to jest. Życzę wam wszystkim tego co najlepsze. Wesołych Świąt!

I zapraszam Agatę (Agiszon) do złożenia swojego zamówienia pod tym postem. Chcielibyście częściej takie zgadywanki jak tamta? : D
psd


nagłówki



Nie chce mi się odpisywać na komentarze ale tak, przyjmuję zamówienia.

7 komentarzy:

  1. Ooooooo nowy główny, ładny, ale stary bardziej mnie zauroczył :p
    Tobie również wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt kochana <3 A nagłóweczki są świetne :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówki jak i koloryzacje świetne. Z koloryzacji najbardziej podoba mi się trzecia, a faworytem z nagłówków to pierwszy.

    P.S Przyjmujesz zamówienia, ponieważ nigdzie nie napisałaś?

    ~Lu

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi nagłówek jest śliczny. :)
    Przyjmujesz zamówienia pod tą notką?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwaga, po odświeżeniu sobie regulaminu, właściwie zapoznaniu się z nim od nowa, bo całkiem się zmienił, składam zamówienie na szablon :)
    Właściwie chodzi o... przeróbkę poprzedniego (notka 9.), zgadzasz się na to? Ten, który poprzednio od Ciebie dostałam sprawia mi niestety pewne problemy, o czym już wspominałam. Jeśli będzie to dla Ciebie wygodniejsze, to możesz zrobić go zupełnie od nowa, inaczej...
    Hasło: Aerials.
    Link do bloga: logout-fanfiction.blogspot.com
    Zdjęcia: http://data.whicdn.com/images/53931410/tumblr_mizx7zGT4D1ry9jsuo1_500_large.jpg ;
    http://data.whicdn.com/images/54166721/tumblr_mj3lxi7AjL1qgu4o5o1_500_large.png
    Cytat: Logout
    Kolorystyka: Jakiś ciemny (poprzednio był szary)
    *Układ: Wolałabym mieć grafikę i dodatki z boku, ale jeśli to właśnie układ wywołuje kłopoty, to może być jakoś inaczej, byleby z dodatkami na boku (żeby były widoczne).
    Jeśli zdecydujesz, że szablon trzeba wykonać od nowa i na wybrane zdjęcia nie możesz już patrzeć (nie zdziwiłabym się), to mogę podesłać jakieś inne, coś sobie wybierzesz. + wtedy wspominałam o trójkącie, prawda? Teraz bardziej uogólnię tą myśl i powiem, że może być cokolwiek "geometrycznego", może to jakoś ułatwi sprawę.
    Nie obrażę się, jeśli jednak zrezygnujesz z wykonania/poprawy tego szablonu, bo wiem, że mam kosmiczne wymagania.
    Pozdrawiam i wesołych świąt,
    Agata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nagłówki i ikonki <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba jedyny blog, który wyświetla mi się bez uszkodzeń! Urzekł mnie drugi nagłówek. Pozdrawiam i życzę udanego skoku w nowym roku <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy