28 października 2013

14. Screaming deceiving and bleeding for you


(C) Carllton, Breatherain.
Hej!
Impreza graficzna nie była taka zła, a blog odwiedza coraz więcej osób! Dzisiaj dodaję tylko nagłówki, instrukcja na sygnatury będzie w następnym poście. Postaram się także wyskrobać jakieś teksturki, ale nic nie obiecuję.
Wiecie co? Chciałabym podziękować wszystkim  osobom, które komentują moje posty. To bardzo miłe z waszej strony. :3
Praca nad galerią powoli dobiega końca, Jeszcze tylko muszę wykombinować jakiś ładny szablon i będzie perfecto!
Nie przedłużając, życzę dobrego tygodnia i zmykam oglądać Supernatural!

nagłówki
 
 
____

10 komentarzy:

  1. Nagłówki są śliczne ale trzeci to już przeszedł sam siebie <3 Lubisz supernatural?! Kocham cię już o wiele bardziej :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie nagłówki <3. Drugi i trzeci... zakochałam się :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie poza drugim i trzecim pierwszy po prostu powala z nóg *.* Jest fantastyczny!
    Powstaje galeria szablonów? Jupi! Cieszę się ogromnie i doczekać nie mogę <3
    Wybacz, że nie komentowałam. W ogóle wybacz, że zniknęłam. Od przyszłego weekendu zanosi się na regularne przebywanie tutaj:D Potrzebuję jeszcze troszkę czasu;*
    xoxo!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie nagłówki bardzo mi się podobają. Moimi faworytami są dwa pierwsze. Mają śliczną kolorystykę. Bardzo się cieszę, że impreza się udała i mam nadzieję, że nie poprzestaniesz na tej jednej. Tego rodzaju postów nigdy za wiele.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moimi faworytami są pierwszy i trzeci nagłówek. Są takie... cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Renfri, znów pojawiam się na twoim blogu i znów z pewną prośbą. Nie chodzi tym razem o wykonanie nowego szablonu, a przeróbkę. Mam na myśli zamówienie z notki nr 9. Pamiętasz, jakie sprawiałam z nim problemy? Tak, po raz kolejny to robię :) Baaaaardzo chciałabym, żeby gadżety były po prawej stronie, jak w pierwowzorze. Gdy są na dole, nie mogę zbyt wiele tam dodać, bo wygląda to dość nieczytelnie lub nikt tam nie zagląda. Gdybym chciała użyć po prostu pierwszej wersji szablonu, muszę liczyć się z tym, że znowu połowa notek będzie ucięta.To pewnie kwestia kodów... Dałabyś radę trochę przy tym pokombinować? Jeśli jesteś zajęta i nie masz ochoty, to rozumiem, ale zaznaczam że nie zależy mi na czasie, w końcu mam dobry szablon z piękną oprawą graficzną na swoim blogu...
    Jeśli możesz, odpowiedz mi jaką podjęłaś decyzję.
    Pozdrawiam, Agata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzyskałam odpowiedzi, więc uznałam, że jednak się tego nie podejmiesz. Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe, ale próbowałam sama trochę pokombinować z układem... Wyszło jak wyszło, przynajmniej mam to czego chciałam, u mnie wygląda ok.
      Jeśli tylko uznasz, że jednak nie popierasz mojego czynu, daj mi znać a od razu przywrócę poprzednią wersję.
      [ http://logout-fanfiction.blogspot.com ]

      Usuń
    2. Zwyczajnie nie miałam siły (: Ale nie martw się, wszystko w porządku, nie gniewam się.

      Usuń
  7. Zakochałam się w 3 nagłówku *_* Jest przepiękny! *_* Aż zaniemówiłam jak go zobaczyłam! Serio :) Inne nagłówki też są ładne, ale ten skradł moje serce!!
    Dodałam do obserwowanych :) I już się nie mogę doczekać nowych notek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądałam sobie z ciekawości różne blogi graficzne i po wejściu na Twoją stronę po prostu mnie zatkało. Masz fantastyczny szablon (yeah, Jared na nagłówku *-*) i tworzysz piękną grafikę ;) Z całą pewnością będę tutaj zaglądała z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam, Dakota z pretenditsfine.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy