28 sierpnia 2013

9. I'm waking up, I feel it in my bones

(c) Yassmine, Terriblecrash.

Cześć! Rok szkolny zaczyna się już w środę, a ja staram się tym nie przejmować. Jeszcze mamy wakacje, prawda?
Ostatnio zaczęłam znów przesiadywać na komputerze nocami. I zamiast robić pożyteczne rzeczy, tj. szablony, nagłówki, sygnatury i dodatki, czytam blogi. Inteligentne zajęcie, nieprawdaż? 
Hmm... Co jeszcze nowego? Postanowiłam zrobić imprezę graficzną z okazji dziesiątej notki. 

zamówienie dla Agaty Kaliciak
Pobierz

wolny

Pobierz

nagłówki
 

sygnatura
Więc do 9! Mam nadzieję, że chociaż ktoś wpadnie.


16 komentarzy:

  1. O mój Boże! Ten szablon jest taki... ach, piękny. Lepszy, niż się spodziewałam. Naprawdę, nie mogę się napatrzyć.
    Jedyne co mi tu nie pasuje, to napis. Jest praktycznie ukryty, a miałam nadzieję, że dzięki temu, że jest krótki, będzie bardziej wyraźny. No cóż, zawszę muszę się do czegoś przyczepić, prawda?
    Nie ważne, dziękuuuuuję bardzo za wykonanie zamówienia, nawet nie wiesz jak bardzo jestem Ci wdzięczna. Lecę umieścić go na blogu!

    Zmieniłam nazwę, ale oczywiście jestem tą upierdliwą zamawiającą (A.Kaliciak) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co się dzieje, ale lewa część notki ucieka mi poza ekran i równocześnie staje się nieczytelna. Zrobiłam coś nie tak, jak powinnam?

      Usuń
    2. U mnie wszystko jest w jak najlepszym porządku, nie wiem. A jaką masz rozdzielczość?

      Usuń
    3. Rozdzielczość...? Och, jestem ciemna w tych tematach. Chodzi o rozdzielczość ekranu? Jeśli tak, to 1366x768

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ach, w takim razie to normalne, bo szablon był dostosowywany do 1600x900. Zmień szerokość bloga, a jeśli trzeba będzie przestawić kolumny, pisz na gg: 44956416.

      Usuń
  2. zapraszam na nową notkę http://rockmenowa.blogspot.com/2013/08/coraz-blizej-konca-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon z Lucy i ten pierwszy nagłówek są bardzo ładne :)
    Wklejam bannerek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten szablon wolny z Lucy mi sie podoba! jest przepiekny! tak samo jak zauroczyl mnie pierwszy naglowek, czy nie jest on przypadkiem wykonywany z "pomoca" tutoriala Carlton ? :D
    oczywiscie dodam do obserwowanych i do linkow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w tym pierwszym użyczyłam tylko teksturę z wzorkiem (;
      dziękuję bardzo.

      Usuń
  5. Cześć. Napisałaś w regulaminie, że nie przyjmujesz zamówień z 1D, jednak to, które jest tutaj jest tak śliczne, że chciałam spytać, czy jest szansa, że przyjęłabyś zamówienie na szablon właśnie z Harrym?

    Ps. Wybacz, że z Anonima, ale aktualnie mam zablokowaną możliwość dodawania komentarzy, haha. :)

    /Flame.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz złożyć, to, czy je przyjmę zależy przeważnie od mojego humoru. No i oczywiście wymagań zmawiającej. (;

      Usuń
    2. Nie mam zbyt wielu wymagań, no ale racja - zależy, czy w ogóle zamówienie przypadnie ci do gustu. W każdym razie spróbuję. :)
      Szablon pojawiłby się na blogu: http://troublemaker-fanfiction.blogspot.com/ link do bloga w zakładce "linki". Aktualnie widnieje na blogu inny szablon, ale tylko po to, by blog jakoś wyglądał. Jeśli moje zamówienie zostanie przyjęte, to usunę tamten szablon.
      Hasło: Hallelujah
      Kolorystyka ciemna, ogólnie mój szablon mógłby być podobny do tego z tej notki, bo jest naprawdę genialny. Więc albo jakaś taka czerń, z czerwonymi akcentami, a jeśli nie będą pasowały do tych zdjęć, czy coś, to brązy, może coś takiego jak masz Ty tutaj na szablonie.
      Nagłówek z prawej strony, szerokość posta taka trochę mniejsza, na przykład jak na szablonie, znajdującym się u mnie obecnie. Co do postaci na szablonie, to głównymi bohaterami są Harry Styles i Emily Rudd, więc prosiłabym, aby oboje znaleźli się na nagłówku. Przykładowe zdjęcia:
      http://25.media.tumblr.com/6c70ba4571db6630fdf5bd72bdea253a/tumblr_mg42oyiHsl1qzwl3io1_500.png
      http://24.media.tumblr.com/242ee071a0e204ef100cd87f4ecb691f/tumblr_mm6z5dO0fE1rxvqico1_500.jpg
      http://8tr.s3.amazonaws.com/i/000/442/681/tumblr_mf6si3kYIG1s0da74o1_500-494.png
      Ogólnie sama możesz wpisać w google "Harry Styles punk" i znaleźć jakieś takie podobne, tylko, żeby nie było zbyt wiele tatuaży. To tak, gdyby żadne z tamtych nie pasowało.
      A dziewczyna:
      http://www.bhmpics.com/wallpapers/emily_rudd_in_sweater-1920x1080.jpg
      http://cdn.wall-pix.net/albums/people-models/00025157.Emily.Rudd.jpg
      http://wallpoper.com/images/00/31/97/79/grayscale-emily_00319779.jpg
      http://i.imgur.com/jMtAp.jpg
      http://n2.9cloud.us/102/because_you_guys_liked_emily_rudd_m_1919759735.315x0.jpg
      Co do dodatków, to opowiadanie jest kryminalne, ale również główny bohater jest wampirem. Więc może jakiś las w tle, pistolet, albo jakieś tabletki. Napis: "Love stronger than fear."
      To chyba wszystko, a jeśli o czymś zapomniałam, to po prostu napisz, mogłam coś przeoczyć. W razie problemów napisz albo na blogu w zakładce "spam", albo na ask'u: http://ask.fm/xcurly
      GG mi nie działa, więc pewnie nie dostałabym od ciebie wiadomości.
      Możesz według uznania coś pozmieniać, w sumie chodzi mi tylko o to, aby te dwie postaci były na szablonie i, żeby był ten napis, z resztą zrób co chcesz. :)

      /Flame.

      Usuń
    3. przyjmę, dodam w poście 11. (;

      Usuń
  6. Omm, ten szablon z Hale jest po prostu wonderful! i pierwszy nagłówek też, to moje faworyty *_* Na pewno tu jeszcze wpadnę i zapraszam do mnie. baack-to-december.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy