17 sierpnia 2013

7. You make me wanna die, I'll never be good enough

(c) Orphan, Sacronocturn.

Cześć, cześć! Wakacje powoli dobiegają końca, niedługo odzyskam swój komputer, no i oczywiście zacznie się szkoła! Coś czuję, że to będzie okropne. :D
Ostatnio kuzynka stukła mi nos. Strasznie bolał, ale na szczęście nie jest złamany!
Dzisiaj psd i dwa nagłówki. Co chcecie w następnej notce? Ja nie mam na nic pomysłu.

psd
{Kliknij na podgląd by pobrać}


{Kliknij na podgląd by pobrać}

nagłówki
 

9 komentarzy:

  1. :O
    Ojojojojoj!!
    Nagłówki takie pilne! :O
    Koloryzacje pobieram skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję z tym nosem! Biłyście się, czy co?
    Wszystko bardzo ładne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć. :D
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Chciałabym ponownie (robiłam to na wyimaginowanej) zamówić u Ciebie szablon, ale nie podajesz żadnych limitów ani ogólnej informacji czy obecnie przyjmujesz zamówienia, czy też nie? Naprawdę bardzo mi zależy, bo cenię sobie swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można. Po prostu blog jest jeszcze mało popularny i niewiele osób tutaj zagląda, więc nie zamieszczam jeszcze takich ogłoszeń. :D

      Usuń
    2. W takim razie chciałabym zamówić szablon na bloga logout-fanfiction.blogspot.com
      Hasło: Hallelujah
      Napisałaś w regulaminie, że nie robisz z 1D. No cóż, nie uważam, że to co już dla mnie zrobiłaś na zamówienie było nieudane, wręcz przeciwnie. Poza tym podaję Ci materiały i wgl... Zawsze możesz odrzucić zamówienie :) Ale TAK, chcę mieć całkowicie zjebany szablon, o ile ty go wykonasz :)
      No więc chciałabym ciemną kolorystykę, najlepiej czerń i szarość, biel, ale fajnie wyglądałby jakiś kolorystyczny akcent.
      Nie wiem jak nazywa się układ, o który mi chodzi, ale po prostu chciałabym żeby nie było normalnego nagłówka, tylko grafika z boku (prawy, lewy, nie ważne). Mogłoby też być tak, że zdjęcia byłyby po obu stronach, ale podaję Ci tylko dwie fotografie, więc ciężko będzie coś z tego wykombinować. I proszę, by grafika nie była zbyt szeroka, treść bloga jest jednak najważniejsza.
      Napis krótki, właściwie tylko "logout" jakąś fajną czcionką, coś mrocznego albo zupełnie prostego, zdaję się na twoja intuicję.
      Moja wizja co do tego szablonu zmienia się każdego dnia, ale niedawno naszła mnie myśl, by pojawił się tam trójkąt pod jakąkolwiek postacią. To ostatnio popularne i szczerze podoba mi się ten efekt. Jeśli jednak uznasz, że nie komponuje się to z całością, to nie zastanawiaj się i po prostu z niego zrezygnuj.
      Na blogu znajdować się będzie opowiadanie i będzie ono o znajomości w sieci, dlatego chciałabym abyś dodała coś, co przywodziłoby na myśl świat internetu... Może to być po prostu (trochę większy niż naturalnie) kursor obok napisu.
      Zdjęcia które wybrałam (wiem, że nie są najlepszej jakości):
      http://data.whicdn.com/images/53931410/tumblr_mizx7zGT4D1ry9jsuo1_500_large.jpg
      http://data.whicdn.com/images/54166721/tumblr_mj3lxi7AjL1qgu4o5o1_500_large.png
      Gdyby to jednak było za mało, to mam jeszcze fotografię żeńskiej postaci, ale naprawdę nie chciałabym jej na szablonie...
      http://data.whicdn.com/images/69733297/large.jpg

      Chyba napisałam wszystko co siedziało mi w głowie. Większość z tych rzeczy to tylko propozycje, zależy mi na tych zdjęciach i układzie, całą resztę możesz zmienić, wyrzucić i cokolwiek jeszcze zechcesz.
      Moje gg: 3936342; E-mail: agi26262@gmail.com

      Usuń
    3. A jeśli będziesz miała jeszcze chęci i czas (w co niestety wątpię), to mogłabyś pobawić się troszkę z css'em :)

      Usuń
    4. Nie ma sprawy, przyjmę. :D

      Usuń

Obserwatorzy